به نقل از سایت اخبار خودرو :
با وجود اینکه رییس سازمان حمایت 45 روز پیش اعلام کرد که مشتریان رامکخودرو که در گذشته تکمیل وجه کردهاند، برای دریافت خودروی خود نباید وجه دیگری تحت عنوان مابهالتفاوت پرداخت کنند؛ همچنان این شرکت بر نظر خود مبنی بر دریافت مابهالتفاوت پافشاری کرده و از مشتریان طلب وجه میکند.
اواخر تیرماه سال جاری بعد از چندین بار پیگیری ایسنا از سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان در رابطه با اینکه شرکت رامکخودرو شرط تحویل خودروهای ثبتنامی با قرارداد قیمت قطعی مشتریان خود را دریافت وجه مابهالتفاوت کرده است؛ رییس این سازمان تاکید کرد:" با توجه به اینکه این مشتریان تکمیل وجه کردهاند، مانند کسانی هستند که قرارداد قطعی داشته و باید بدون پرداخت مبلغ اضافی، خودروی خود را دریافت کنند".
اما با این وجود با گذشت بیش از ۴۵ روز از اعلام نظر قطعی سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان در این زمینه، جدیدترین اطلاعات به دست آمده نشان میدهد که شرکت رامک خودرو به نظرات سازمان حمایت توجه نکرده و به گفته مشتریان، این شرکت همچنان برای تحویل خودروی مشتریان، طلب وجه مابهالتفاوت میکند.
در این رابطه امروز (شنبه ۱۶ شهریور ماه) یکی از این مشتریان رامکخودرو در تماس با ایسنا، گفت: شرکت رامک خودرو همچنان از ما طلب مابهالتفاوت برای تحویل خودرو میکند. مشتریانی که حاضر به پرداخت مبلغ مازاد نسبت به رقم قید شده در قرارداد نشدهاند، یک طرفه قرارداد آنها را فسخ کرده و حتی به تعدادی از مشتریان نیز اعلام کرده چنانچه مبلغ مازاد را پرداخت نکنند، دیگر سود مشارکت قید شده در قرارداد به آنها تعلق نخواهد گرفت.
این موضوع از سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان به عنوان نهاد ناظر بر عملکرد خودروسازان و واردکنندگان خودرو پیگیری خواهد شد.