ب‌ام‌و می‌گوید سیستم عامل ماشین‌هایش متحول شده است

به نقل از سایت اخبار خودرو :
 

ب‌ام‌و امکان تازه‌ای به ماشین‌هایش اضافه کرده که از طریق آن راننده می تواند آپشن‌های ماشین را برای زمانی مشخص اجاره کند.

سخت‌افزار مورد نیاز این آپشن‌ها هنگام ساخت در ماشین قرارداده شده، اما فعال نیست. با این سرویس، راننده می‌تواند امکاناتی نظیر گرم‌کن صندلی، سیستم کروز‌کنترل هوشمند یا نقشه‌های دقیق‌تر را برای مدتی مجانی امتحان کرده و سپس این آپشن‌ها را با پرداخت هزینه‌ای فعال کند.

ب‌ام‌و می‌گوید به این ترتیب رانندگان مجبور نیستند همه آپشن‌هایی را که می‌خواهند در زمان خرید سفارش دهند و می‌توانند هر وقت که بخواهند آنها را بخرند یا با لغو اشتراک، این آپشن‌ها را غیرفعال کنند. همچنین به کسانی که ماشین‌ها را دست دوم می‌خرند هم این فرصت داده می‌شود تا آپشن‌هایی به ماشین اضافه کنند.

این امکان تازه، بخشی از به‌روزآوری سیستم عامل ماشین‌های ب‌ام‌و است. کارخانه آلمانی می‌گوید با این به‌روزآوری، سیستم عامل به طور کامل متحول شده است. از جمله امکانات تازه دیگری که با این سیستم عامل معرفی شده، سرویسی است که پیش از رسیدن راننده به مقصد برای ماشین جای پارک پیدا می‌کند. همچنین اطلاعات اضافی مانند مکان‌های دیدنی اطراف ماشین در کنار نقشه به راننده نمایش داده خواهد شد.

برچسب ها:

اخبار خودرو

154
0 0